Lyckligt lottad.

Idag satt vi i soffan tillsammans ihopkrupna hela familjen och kollade på dagens avsnitt av Greys.
Det var ett riktigt känslosamt avsnitt, mina tårar rann nerför mina kinder, jag såg t.o.m en liten tår i T's öga.
Då slog det mig hur lyckligt lottad jag är. Som inte behöver söka, som inte behöver leta efter Mr Dreamy eller fundera på om jag någonsin kommer att kunna få barn.
Jag har redan min Mr Dreamy och jag har min underbara son, det enda som fattas är min mops Stig och mitt drömhus, sedan är livet helt perfekt.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag och Sebbe hade en liten lekstund ute i snön idag, han är så duktig att prata! Och charmig :)

2008-03-04 @ 21:33:11
Postat av: Ida-Marie

Ja man ska verkligen vara lycklig över det man ha och ta vara på varje dag tillsammans!

2008-03-05 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0