Äntligen Fredag :)

Det känns som att när man väl är inne i veckan så går den så otroligt fort, helt plötsligt utan att man vet av det så är Fredagen här igen.
Men ändå så går själva dagarna på jobbet så sakta, iallafall vissa dagar.
Idag var en sådan dag, allting gick i snigelfart och det kändes som att jag inte fick någonting gjort.

Morgonen började väl inte på det roligaste sättet, ibland så blir man fundersam över hur människor tänker, och varför folk antar saker, utan att ens fråga hur det egentligen ligger till.
Men sedan så fick jag en del sms,telefonsamtal,mail och muntliga små gratulationer, jag har nämligen namnsdag idag, och när folk kommer ihåg sådana små saker så blir man verkligen glad, det visar att de bryr sig om dig :)
Min älskade mamma kom förbi och gav mig en stor kram och dessutom hade hon inhandlat en fin kofta till mig, det behövde jag verkligen, tack mamma du är så snäll jämt ♥
Även fast vi jobbar på samma företag, och vistas i samma hus så är det sällan vi ser varandra, konstigt...

Ja ja... imorgon är det hockey o melodifestival som stundar, och ikväll så är det mys :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Naturligtvis vinner TIMRÅ, Christer, och NI hoppas det blir riktigt myspys. Kramizar

2008-03-14 @ 22:47:36
Postat av: Friday

ska du oxå på matchen:]
Jag tror att vi skulle sitta på balkongen.

2008-03-15 @ 08:40:31
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0