Tillbaka i vardagen::::

Måndag, ny vecka och tillbaka på jobbet och dagis igen, tråkigt, mkt mysigare att vara hemma med familjen o kramas ju.

Sebbis var super tröttis imorse, ville inte alls vakna, han vände sig bara om o gosade ner sig med snutten när jag försökte väcka honom :) Tillslut lyfte jag upp honom ur sängen, men då fortsatte han att sova mot min axel ;) *Hjärtat*
Väl inne i badrummet vaknade han till iallafall, lilla stackaren.

Jobbet var helt sjukt idag, fullt ös hela dagen, dessutom fick jag dubbla skärmar på min dator, och självklart skulle den börja krångla, så jag fick ingenting gjort kändes det som, men när jag räknade ihop min insats på dagens slut, så hade jag ändå gjort 30 skador över mitt mål :]

Jag fick dessutom en jättebra nyhet serverad idag, min arbetskompis och vän K är oxå med bäbis :]
Hade mina misstankar och nu fick jag det bekräftat, suuuuper kul! Hon är beräknad ca 4 veckor efter mig, så glad för hennes skull!

Nu ska jag fortsätta kolla på em, vi har sett näst intill alla matcher hittills :)

Kommentarer
Postat av: IdaB

Träffade karln din på Willys häromdagen!

Hade dock fullt upp med min vildebill så det blev bara ett snabbt -heeeeej rusar vidare ;P

2008-06-11 @ 08:24:05
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Kusin Jenny

Hej pa dig! Vilka harliga bilder fran Cypern :) Ni verkar haft det super, o det ar ni varda. Har du last min o Fridas resdagbok nat? Ha det sa fint hemma o regnet(?), sa ska vi njuta i varmen.. Kram!

2008-06-11 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0