lajsljaldjas,bfmxzc nzxkchs

Har nyss besvittnat den kanske sämsta matchen någonsin i Sveriges fotbollshistoria.
Jag led varje sekund av matchen, inte ett enda rätt, helt värdelöst, usch o fy och blä.

Anyway, det är bara att svälja ilskan o besvikelsen, btw så lär ju Lagerbäck få kicken nu, det är jag helt säker på:::::::::

Jag fick iallafall beröm av min chef idag, det är inte varje dag man får någonting tillbaka för allt slit man lägger ner på sitt arbete.
- Det spelar ingen roll vad vi gör, ingen skadereglerare kommer någonsin upp i din kapacitet Matilda, du är otrolig. Måste du gå hem på barnledighet?
Fick även höra att om jag jobbar så hårt som jag gör nu så har jag nått upp till mitt mål för hela året redan innan jag går hem med ärtan.
Så idag var det en bra dag, det flöt liksom på, och allting kändes så bra, också förstördes dagen av den värdelösa fotbollsmatchen.

Avslutar dagens inlägg med: PINSAM INSATS SVERIGE, HELT VÄRDELÖST!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0