Cypern 2008.

Så var den underbara semesterveckan på Cypern över.
Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans hela familjen, har haft det jättemysigt.
Härligt väder, och ett superfint hotell, resan blev så mycket bättre än väntat :)
Det som var jobbigast var att Sebbe fick ett helt förändrat beteende, han vägrade äta maten, han åt nästan ingenting på hela veckan, men han drack mkt saft och vatten, så det var ju det viktigaste. Men han blev förmodligen trött av värmen, så det var tur vi åkte nu i början av sommaren, då den värsta värsta värmen inte kommit ännu, men 30-33 grader räckte gott och väl.

Vi låg vid poolen varje dag, den var väldigt barnvänlig, och Sebbe badade HELA tiden, har aldrig sett honom så lycklig som när han fick slänga sig i vattnet :) Han är som en liten pepparkaka på armarna,benen och i ansiktet :]

Förövrigt så har graviditeten gjort mig sjukt känslig för solen, jag har bränt mig varenda dag, speciellt på magen, även fast jag efter ngr dagar smörjde mig med Spf 50 på magen, så brände jag den så jag blev lila-röd.
Jag har inte blivit brun alls, det syns inte att jag varit utomlands, men det spelar ingen roll, det var inte därför jag åkte.
Utan för att koppla av med min älskade familj, och det har jag verkligen gjort, inga måsten och ingen stress, det har varit en helt fantastisk semester ♥

Mina fötter har förresten börjat svälla, det är tidigare än de svällde med Sebbe, så jag lär ju inte kunna gå på slutet :p

Lägger in en massa bilder nedan, vi har "bara" tagit 195 st denna vecka :]

Tobbe o Seb på Arlanda.     

    

   









    

 

 Vår balkong :)

    

  
 
Ovan en bild då hjärtat kramar Lilleskutt :)


  På väg hem, samt en bild på de saker vi köpt med oss hem :)

Kommentarer
Postat av: IdaB

åååhh vad det ser härligt ut!!!!

Gick det bra att flyga med Sebbe??

Vi funderar lite smått på att åka nånstans mot vintern, men oroar oss lite för vår lilla tornado som gärna drar med sej sin lillasyster på alla rövartåg. Skrika högst e nått de tycker e väldans kul o det går inte få tyst på nån utav dem s

2008-06-08 @ 22:20:59
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0