.:Birthday:.

Idag fyller jag alltså 24 år.
Har haft en fin dag, började med att mina favvo pojkar sjöng fint och grattade mig med paket på sängen *Kärlek*
Fick ett par super fina örhängen  , en bok med min favvo författare Lisa Jewell, Mitvitotal ;p och en fin ram med ett present kort på JC i samt en super fin amnings bh i microfiber.
*Älskar er så mina älskade pojkar, ni är mitt liv*

Sedan var det dags för jobbet, där jag bjöd på mina Pain au chocholates, den kräsnaste av alla som knappt äter någonting frågade mig vart jag köpt dem, hihi så det var ett bra betyg :]
Kismet kom förbi med presenter fr Bodyshop, så nu kan jag lukta gott
*Ni är för söta mina vänner och kollegor C,E,L,M & K*

När jag kom hem så var det som alltid suuuper stressigt för att man ska hinna med allting innan gästerna kommer, men vi hann klart och det blev ett lyckat kalas. Dock hade jag bakat liiite för mycket fikabröd så alla blev proppis mätta :]
Tobbes morfar som är världens största gottegris orkade inte ens äta av båda tårtorna och hans betyg av min choklad tårta löd " Åh det här var tom godare än radiotårta" haha that's something :]

Tror det är första gången som jag bakat fika som jag själv är nöjd med och då allting smakade mumma :]

Jag fick jättefina presenter av allihopa, pengar,presentkort, örhängen och ett super fint rosa snö halsband.
Dessutom fick jag en fin kruk gerbera av T och en bukett med gerbera av Mano m familj, det är min absoluta favvo blomma :]

Tack alla som ringt, smsat, skrivit Grattis här på bloggen, och som besökt mig idag.♥

Speciellt tack till min kära svärmor som hjälpte till med disken och som alltid ställer upp o hjälper till.

♥T, tack för att du finns. Du är världens underbaraste man, jag älskar dej så otroligt mycket. Idag är det 8 år sedan vi förlovade oss, och jag vill fortfarande, om inte ännu mera bli din fru :] Älskar dej så mycket bubben ♥

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0