Bakat och klart.

Nu har jag bakat färdigt, är helt slut min rygg värker och mina fötter är som två uppsvällda bollar.

Ikväll har jag bakat cheesecake,pain au chocholate och choklad tårta med tryffel glasyr, har inte provsmakat men det ser iallafall gott ut :]
Tänkte ta med min pain au chocholatens till jobbet imorgon för att testa :p

Inatt hade jag en av mina sendrags-nätter igen, fast jag klarade mig med tre stycken, det gör så ont så man inte vet var man ska ta vägen, ungefär som min rygg och mina stackars fötter just nu, ja det märks att man blir ett år äldre imorgon :) haha.

Skönt att denna vecka är över, nu är det bara dags för kalas imorgon då Tobbes familj kommer o grattar mig, och på söndag kommer pappa,Monica o farmor (mamma o Lee var här i måndags).

Nu ska jag ta en dusch och sedan är det äntligen sängen som gäller, är sååå trött även fast jag ätit min dags dos av järn i form av jordgubbar och leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: Moster Evis

Grattis på födelsedagen Matilda! Hoppas du får en härlig dag, trots dina uppsvällda bollar till fötter. :) Grattis kramar till dej från mej!

2008-06-27 @ 08:56:29
Postat av: Maria Sten

Grattis på födelsedagen Matilda!

2008-06-27 @ 14:30:44
Postat av: Moster Malin, The one and the only!

GRATTIS, GRATTIS Ha en jättehärlig födelsedag, KRAAAAAAAMMMAAAR

2008-06-27 @ 18:54:16
URL: http://moalins.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis! :]

2008-06-27 @ 22:07:22
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0