Är jag hjärntvättad? :)

Jag börjar fundera på vad som hänt med mig egentligen.

Innan jag träffade T så var jag rätt så ointresserad av sport, det enda jag kunde sträcka mig till var att se hockey vm och självklart friidrott.
Men nu har jag rätt så mkt kunskap om alla slags lagsporter, främst fotboll för att vara en tjej som aldrig spelat någonting själv.
Jag har sett alla matcher i em (undantag för några som spelats kl 18 då jag inte varit hemma), nu har T åkt ner till Bergsjö då hans mamma,bror och Stefan låst in sina nycklar i bilen *smart :p*, och gissa vad jag gör???
Jo jag sitter här ensam och tittar på matchen mellan Österrike-Tyskland, faktiskt riktigt spännande, och jag håller på Österrike, det vore en liten skräll om de gick vidare :]
Jag funderar på om jag blivit hjärntvättad av min sambo, för att jag sitter här alldeles själv och tittar eller om jag på fullaste allvar blivit sportintresserad? :]

Kommentarer
Postat av: IdaB

Vet ni vem som bor i magen?? :)

2008-06-17 @ 19:52:13
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0