Lovely day:::

Idag har varit en helt underbar dag!
När vi vaknade var det strålande sol ute, vi satte oss ute på balkongen och åt en mysig frukost sedan åkte vi upp till Farsis och Monicas stuga.
T hjälpte pappa att påbörja arbetet med altantaket, "bärlinan" och de första "takstolarna".

Vi älskar verkligen att vara i deras stuga, det är så otroooooliiiigt mysigt där. Den är liten och så otroligt gullig, allting man behöver i en stuga finns där. Ett litet paradis inte alltför långt från staden.

Anyway så hade vi super mysigt där, Sebbisen badade (han verkligen älskar att bada, ingen badkruka där precis), jag vilade i solen och T jobbade :]
Sedan fick vi även middag där (pappas muta för att T skulle hjälpa honom... haha är överraskad att T överhuvudtaget fick hjälpa till, annars brukar han vara alldeles för "stolt" för att be om hjälp ;]).

     

 



Ikväll har J varit här o firat min födelsedag lite i efterskott (tror det är 5e kalaset i år ;p), fick jätte söta saker och ett super fint halsband som ska ge mig o bebisen i magen tur :]

Nu spelar T Guitar Hero, men snart ska jag avbryta hans spelande :]

Åh vad det är härligt med semester och sommar, hoppas det slutar regna tills imorgon bara så vi kan få ännu en underbar sommardag tillsammans :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0