Han är hemma igen :)

Äääääntliiiigen är vår älskling hemma igen  ♥

Och vi har dessutom 4 hela veckors semester tillsammans, så underbart!!!!

Det enda som fattas är att mina sammandragningar ska sluta, men de verkar inte vilja ge med sig.

När vi var hos pappa drog de igång rejält, jag började nästan gråta, så ont gjorde det.
Blev tvungen att ställa mig upp, då lättade trycket, men så fort jag satte mig återkom de...pust.

Well well, det är som det är och det är bara att ta, är väl förmodligen mitt eget fel så som jag stressat mig igenom hela detta år... inte bra.

Men nu är det semester, och nu ska vi njuta av varenda sekund tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Fadern

Saknar "gotrollet" redan. Det var något som fattades i sängen i morse innan vi klev upp. Det känns även tomt utan Baloooo. Tack för lånet, Kram.

2008-07-12 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0