SPA

Idag har jag och min älskade varit på SPA hela dagen, min mage var ganska snäll med mig så vi hade vääääldigt mysigt.
Först var det 80 minuters massage för mig, med peeling,inpackning,rygg o nack massage samt en underbar ansiktmassage::: Helt underbart!!!
Tobbe var på en 30 minuters rygg o nackmassage, som han verkligen behövde, då han är stelheten själv:::
Efter massagen var det kurbad, jätte härligt och jätte jätte varmt::::
Sedan åt vi lunch med hela Sundsvall som utsikt, och sedan badade vi och bastade :]
Vi skulle även gått på HydroJet men det hade gått en propp, så vi fick ett tillgodo kvitto, så då har vi en bra anledning att åka tillbaka dit :]

 Kurbad med frukt och juice.
 Utsikt över vår vackra stad Sundsvall.

 Härligt bad i den 40 gradiga poolen.

 Re-la-la-laxaaaar :]



En helt underbar dag, helt stressfri, precis det jag och min trötta kropp behövde, tack pappa för en helt underbar julklapp! :]

Och till min älskade man T, Jag älskar dej av hela mitt hjärta, tack för de åtta fina år jag fått dela med dig hitills. Jag älskar dej mer och mer för var dag som passerar, du är mitt allt::::::::::::::.

Kommentarer
Postat av: monica

Hoppas ni hade lika mysigt och trevligt som oss som fick låna Sebastian. Kul för mej att Ossaj kom med honom så han fick åka buss mad MEJ på, vad vi vet, sitt livs första busstur. Tror att Sebastian tyckte att det var roligast att sitta i Ossajs knä vid ratten. Hoppas magen ger med sig. Kramizar till ER ALLA

2008-01-20 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0