Ming Palace och Arn.

När jag äntligen började känna mig liiiite bättre, dvs jag kunde stå upp utan att ramla ihop, åkte vi upp till farsis och Monica för att lämna av Sebbis.
När vi sagt hejdå, åkte vi ut på BC och tröstshoppade lite.
Sedan åkte vi in till stan och åt på Ming Palace (då jag äntligen kunde äta för första gången på 4 dgr, tyvärr så kanske inte kina mat var det bästa för min mage...), och när vi ätit gick vi på bio och såg Arn.
Jag hade inte så höga förhoppningar på den filmen, men den överträffade mig, den var otroligt bra faktiskt.

Sedan kan man ju fråga sig, jag har varit på bio ca 3 ggr sedan Sebbis föddes, och varje gång lyckas jag hamna brevid en total idiot. Som man sedan sitter och irriterar sig på hela filmen.
Han luktade gammal inpyrd rök, han åt bacon chips, rapade, fällde idiotiska kommentarer, jag hade kunnat drämma till karl i huvudet!!!!! När det var som mest spännande i hela filmen skriker han rakt ut: 
MEN ÄR INTE FILMEN SLUT SNAAAART, SUUUUUUCK!!!!
Större pucko får man leta efter!!!

Hursomhelst, om man bortser från idioten så hade jag och min älskling en underbar lördag tillsammans, mitt illamående höll sig borta, men nu är det på väg tillbaka :/, imorgon är det SPA hela dagen, kommer bli såååå mysigt, om min mage inte bråkar med mig vill säga... Jag tror detta kommer bli ett av de bästa årsfiranden faktiskt :]

Nu ska jag mysa med min älskade man, som jag älskar av hela mitt hjärta, och som gör mig till världens lyckligaste kvinna.


Kommentarer
Postat av: Friday

Grattis!!

2008-01-20 @ 10:34:02
URL: http://friday1984.blogg.se
Postat av: Cilla

Hellooo, Varför mår du illa då? Hm..... ;) Hoppas du mår bättre snart! Jag saknar dig med, även fast du ibland kommer med lite sarkastiska kommentarer... hmmmmmm puss och kram gumman

2008-01-20 @ 16:15:10
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0