Last day...

Idag har vi möblerat om i Sebbis lilla rum, T har skruvat ihop en bokhylla, vi har tagit bort det lilla tältet och sorterat ut lite baby leksaker:::: Så nu är det stora fina ytor i hans lilla pojkrum.



På kvällskvisten åkte vi ut till min lilla kusin Sara som fyller 5 år imorgon. Vi hade inhandlat en söt rosa/röd Kitty klänning, rosa tights och två små hårsnoddar. Det var kul att handla lite tjejgrejor, allting är så sött o gulligt på tjejavdelningen, och tufft och coolt på killavdelningen.

Det var första gången som vi var hemma hos Maria och Conny, och det var så otroligt snyggt där. Såg ut som ett hem som var hämtat ur en designer tidning, allting var verkligen genomtänkt in i minsta detalj, me like.
Önskar jag hade samma feeling för inredning, men när vi skaffar hus så lovar jag att jag kommer vara likadan :]
Tyvärr lämnade jag kameran hemma, så har inga bilder på deras snygga hem :[

Sebbis passade oxå imorse på att känna hur varmt stearinet i ett värmeljus är, han blev väldigt fundersam och tittade på sitt rödklädda finger.

  

Vi sitter nu i soffan, Sebbis vill inte sova, kanske har han oxå ångest över att det är sista dagen på Jullovet, som jag. Vill verkligen inte tillbaka till jobbet, har varit en otroligt skönt och lugnt lov för mig och Sebbis, och vi har verkligen fått njuta av varandra. En perfekt avslutning på 2007 och en perfekt början på 2008.
Men nu är det dags att gå tillbaka till verkligheten, och vardagen.

Denna vecka är fullsmockad med aktiviteter, träning, städning, bakning, 80-års kalas och min älskade sambos 25-års kalas....


 Min fiiina familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0