Förlåt pappa!!!

För att jag tvingade med dig på en hockeymatch som visade sig bli världshistoriens sämsta, målfattigaste och TRÅKIGASTE match::::

Det är så typiskt, när man för en gångs skull får chansen att gå på hockey, som brukar vara såååå otroligt kul. Gillar verkligen att gå på hockey, och när man nu som sagt äntligen får chansen så blir det självklart världens sämsta match, så tråkigt.
När man dessutom kors i taket får med sig pappa, så tycker man att det ändå kunde bli en bra match, bara för att få honom att kanske börja gilla sport.... men icke.
Men han fick sig iallafall en varmkorv i pausen ;)

Och vissa andra i sällskapet smackade i sig två... hehe.

Kommentarer
Postat av: Farsis

Jag blev inte tvingad att gå. Det var ett nöje att få gå med DEJ på hockey. TACK för att jag fick följa med. Men, håller med om att dom spelade dårligt ( när jag kom hem och skulle slänga biljetten, såg jag att det var Timrå och Södertelje som spelade ). Hehe..... Vem smygåt den andra korven och när? KRAM

2008-01-28 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0