För vilken gång i ordningen???

Jag blir så trööööötttt på bilar.
Jag vet inte hur många gånger min kära Laguna lagt av detta år. Den går sönder när man verkligen inte har tid med det och alltid när det regnar!!!!!

Jag har verkligen funderat starkt på att ta ett litet lån och köpa mina drömmars bil, både super snygg och en bra familjebil at the same time.

image519

Synd bara att den är så dyr.... men jag blir tooookig på alla utgifter när det gäller Lagunan....

Ja ja.... drömma kan man ju göra eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: hallongrottan

Min lilla maräng! Du vet ju att jag inte säljer......

2008-01-09 @ 08:26:47
Postat av: Ausa

Ja är det den bilen du vill ha gumman så räcker det inte med ett LITET lån !!!
//

2008-01-09 @ 08:34:44
Postat av: Eva

Vår A4 är till salu, ska byta till nyare modell. Samma kaross som på bilden. Men de är verkligen super. Quattro är ett måste om ni köper en Audi. /eva

2008-01-09 @ 12:30:52
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0