Värsta dagen någonsin:::

Idag har jag upplevt den värsta och vidrigaste dagen sedan jag började på Folksam 2003.
Jag kan inte minnas någon gång som en kund knäckt mig så totalt, när samtalet var slut var jag så upprörd så jag skakade och kunde inte hålla mina tårar tillbaka.
Det var vidrigt, och jag vill aldrig vara med om det igen!
Som tur var så var det inte mig det var fel på utan kunden skällde nämligen ut både min skadechef och kallade min högsta chef för högst olämpliga saker också, men det förstörde ändå min dag.

Jag hade dessutom 2 till kunder som var så oförskämda och otrevliga att man skäms, men det är lättare att ta sådana kunder om man får prata till punkt, och det fick jag inte med kund nr 1, nej usch och fy!!!

Hursomhelst så var det iallafall Semlornas dag idag, mums! Fick en semla på jobbet och en utav T när jag kom hem.
Sebbe tyckte oxå att semlorna var goda, men fick inte i sig så mkt, nedan kan ni jämföra Sebbes och Tobbes asiett när de ätit färdigt, hihihi.

  

Kommentarer
Postat av: Cillis

Mmmmmm semmeldagen :) Hos oss e det pannkaksdagen idag o jag fick goda pannkakor av Mark. Puss

2008-02-05 @ 21:21:02
Postat av: Ida-Marie

har frågat innan men minnet är ju inte så bra ;-) Vilken förskola är det han går på?

2008-02-06 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0