Greys:::

Nu när jag var sjuk så började jag kolla på Greys anatomy, det går repriser Mån-Tors 17.30:::
När jag sett ett avsnitt var jag helt såld alltså, VARFÖR har jag aldrig sett det förut?

image560


Nu har jag beställt boxen, med säsongerna 1-3 på, läääängtar verkligen tills den kommer. Då ska jag krypa upp i soffan och bara njuta utav 17 skivor med Greys anatomy:::

***
Förövrigt så har det varit rätt mycket att göra på jobbet idag, som vanligt vill säga.
Vissa människor upphör aldrig att förvåna en, ju längre tid det går dessto mer kommer det fram hur personer verkligen är, skumt.
Och sedan finns det andra, som genom att bara finnas till kan få dig att le hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Menar du verkligen att du inte sett Grey´s förrän nu!? Jag o Haglund sitter alltid som klistrade på onsdagskvällarna (orginaltid).. O du.. du får titta intensivt när du får boxen, för dom nya avsnitten kommer på onsdag 13/2! :)

2008-02-05 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0