Vill-inte-äta-period & mörk rädsla.

Hemkommen från att lämnat S på dagis, nyss ätit lite frukost och nu väntar jag på att A ska vakna så jag kan mata honom innan jag ska ner på MVC ( vill inte... blä).

Inatt har vi knappt sovit någonting känns det som.
Alex är inte i någon "vill inte äta period". Han ammar bara liiite liite typ 2-3 min på varje sida sedan skriker han bara.
Och när han gör så, då vaknar han och är hungrig på natten.
När han äntligen somnat inatt så kom en skrikande Sebbis in till oss, och då vaknade självklart A.
Som tur var så somnade han rätt snabbt om, men Sebbis kom in ngr ggr till och då blev A lite orolig.
Han vaknade sedan vid 03 och fick mat, men somnade snabbt om, och sedan vaknade han vid 06 och åt, och somnade sedan om och sov till 08. Nu väntar jag som skrivet på att han ska vakna o äta innan vi ska vandra ner till MVC.

Jag är lite orolig för Sebbis oxå, hans mardrömmar och hans rädsla för mörkret, spöken och allting som han ser.
Imorse berättade han att han inatt var rädd för draken på väggen som ville ta med honom upp, men han ville inte följa med. Hoppas det bara är en fas som går över.

Well... igår var vi ute hos Anna, Wilmer och Lova, och det var lika trevligt som alltid.
På kvällen kom mamma förbi en sväng och fikade, och lekte med Sebbis.
Han blir överlycklig när vi får besök, och av någon anledning så är det aldrig någon som hälsar på oss nästan...
Men hursomhelst, näe vi har besök av någon så hinner man knappt säga hej till dem för Sebbis tar ju all uppmärksamhet :]

Nej nu ska jag peta på A, måste få i honom lite mat annars måste jag väl mata honom på MVC, och det har jag ingen lust med. Ciaooo.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Passa dig vad du skriver.. Finns risk att jag kommer o hälsar på mer frekvent! ;)

2008-12-02 @ 15:30:24
Postat av: Solmaz

Snart kommer jag å hälsar på :p

längtar

2008-12-03 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0