Rean och Livet.

Igår var vi ut en sväng på "rean" på Birsta.
Men jag vet inte om man kan kalla det för rea egentligen, det var helt värdelöst.
Bara en massa gamla kläder från i somras och storlekar som ändå ingen kan ha...
Den enda rean som var bra var på PEAK affären, allt på 40%, samt att vi hittade 2 bodysar på PoP till Alex.

Efter det åkte vi till T's mormor & morfar och hälsade på, det var trevligt.
När man träffar sina gamla mor & far föräldrar så inser man hur fort livet går.
Jag minns när jag och T blev tillsammans hur pigga hans mor o far föräldrar var, och nu helt plötsligt så har livet bara rusat iväg i 180 och de har alla blivit sjuka :(
Det är så svårt att veta hur man ska vara och vad man ska svara när någon säger: Barn föds och gamla dör. Varför ska jag leva? Vad svarar man då?

Idag har Solmaz varit här, mysigt, vi ska ses på Fredag igen. Längtar verkligen tills hon flyttar närmare!



Imorse klippte vi Sebbis hår, så nu har han inte så stort hår längre ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Precis det jag sa till Mark när vi var ute på rean! Jag tror de går ner i källaren och tar fram allt SKIT de kan hitta som ingen velat köpa och slänger fram det i butikerna!!!!!!!! VÄRDELÖST!!!!!



Kul att få prata med er alla igår! Puss

2008-12-30 @ 11:56:01
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Fy vad jag ser tjock ut på den bilden :( usch! Men ja, jag längtar och hoppas verkligen att jag flyttar närmare snaaaart! Gott nytt år!!!

2008-12-30 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0