Perioder och faser...

Alex är så underbar, han är så härlig och för det mesta på bra humör.
Man kan skoja och prata med honom och han svarar alltid och skrattar alltid :)





Ser ut som Alex har fått min näsa iallafall :p

Jag är just nu inne i en svår period med älsklings Sebbis, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera hans ilska.
Det är jättesvårt, men vad jag än säger eller gör så gör han tvärtom och blir arg och ledsen.
Jag vill bara ta upp honom i min famn och krama på honom, men han vill inte, då skriker han oxå.
Jag vill bara för klara för min lilla älskling hur mycket jag älskar honom, och att jag bara vill se honom lycklig.
Men han är för liten för att förstå, man får väl trösta sig med att det är en period som bara håller på några år(?!).
Men det gör ont i en mammas hjärta, när man vet att någonting är fel och man inte kan göra någonting åt det.

Det är skumt också, ena sekunden är han hur gullig som helst för att nästa ändra beteénde helt. :[

Snart ska vi hämta honom iallafall, vi saknar honom när han är borta från oss.


A åt förresten 05.35 imorse, och sedan var han vaken tills vi lämnade Sebbis, då somnade han och vaknade inte förrän 12.00 för mat....  kanske är han också inne i en tillväxtperiod som inte kräver så mkt mat :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0