Mys dag!

Idag har varit en riktig myys dag!
Seb kom in till mig 06.45 när T åkte till jobbet, han var nog rätt trött för han låg bara helt tyst i nästan en timme o höll mig i handen innan han ville ha välling. Sedan kramades vi lite och öppnade kalendrarna.

08.16 hade Alex vaknat, så då blev det lite amning. Sedan låg vi o myste alla tre, kollade på barnkanalen, läste ST och kollade på Top Model (som jag sedan jag fick A bara måste se varje morgon :p). Efter det åt vi frukost/lunch och sedan hoppade S in i duschen medans jag diskade.
Sedan kom T hem en sväng o duschade och fixade sig inför julbordet med sitt jobb. Får se i vilken form han är när han kommer hem...
Efter det så hoppade jag och A in en snabbis i duschen, och sedan lekte vi lääänge inne i Sebs rum.
Nu har vi krypit upp i soffan och Sebbis äter mandariner o ser på Rorri, A har precis slumrat till efter att ammat och jag sitter här en snabbis innan det är ett avsnitt av "Himlen kan vänta" och sedan ska jag slänga ihop en kladdis och göra mat till mig och Sebbis, idag blir det potatisbullar av resterna från gårdagens mos :]

Ikväll blir det familje mys, om inte T är alltför sliten, med godis och teve :]

Sedan är det heeeelg *Lovelyyyyy*

Idag har förresten varit en sådan dag då man inte heller haft dåligt samvete för att vara inne o mysa, då snön vräker ner!
Och Sebbis har varit super snäll idag, det är så man vill att alla dagar ska vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0