Kalas.

Idag sov vi ända till 09.20, vilken lyx!!! A somnade 23.30 och vaknade inte förrän 09.20, lovely!!!

Sedan åkte vi ut o gjorde lite små ärenden, köpte julgran och glitter bla, innan vi fortsatte ut till Fagervik och hämtade Sebbis!!! ♥

Efter det packade vi in oss i bilen och åkte ut till mamma, och mormor för att fira att hon fyller år på Tisdag.
Det var kalas hos min mormor, då det är en aning svårt för mormor att ta sig upp för mammas gigant backe.
Grejen med att vara med hos mormor är bara det att det är så sjukt varmt, ca 25 grader, så alla utom mormor håller på o svettas ihjäl :p, tom min farmor tyckte det var varmt, och då kan jag säga att då är det minsann riktigt varmt!

Nu har vi precis satt oss i soffan, A är tröttis men får ta o vara vaken en liiiten stund till. T pyntar Sebbis adventgran och jag sitter här en stund.

Imorgon kommer A,W och L hit, mysigt!

Nu ska jag läsa lite bloggar o sedan ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0