Duktiga älsklingar!!!

Idag har vi varit på BVC Alex och jag, och Sebbis farmor var här med Sebbis under tiden.

Alex fick 2 st sprutor idag, en i vardera lår, det var otäckt :/ Men han gnydde till lite bara, och sedan var han lika glad som vanligt. :)

Han har kämpat några dagar och försökt vända sig från rygg - mage, och idag på skötbordet på BVC så lyckades han äntligen :] Han är en liten stjärna, som passar på att visa upp sig när vi är på BVC :]♥

Alex hade även sovrekord inatt, sov fr 23.00 till 10.00 utan att vakna, duktigt liten älskling!!!

Sebbis gick äntligen på pottan imorse igen, han var på god väg innan A föddes men sedan dess har det gått bakåt, men imorse kissade han äntligen på pottan igen, han blev super stolt och jag oxå :]

Nu sitter vi i soffan, A myser med snutten i babysittern och Sebbis ser på disney film :)

Håller tummarna för att A inte får feber av sprutorna, Sebbis fick aldrig det...

Ikväll blir det familje mys, underbart med helg och sedan endast 2 arbetsdagar innan familjen ska vara hemma tillsammans i 14 dagar!!!!


Igår var förresten Sebbis sista dag på Kalven, nu är han ledig tom 13 Januari, och då börjar han med bästisarna på Fölet :]


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken duktig liten kille du har! Å den stora oxå för den delen :]

Vi har en Näs-frida, men när jag använde den sist fick jag inte ut nåt alls. Men funkar nog bättre nu när det är så mycke rinnsnor.

Mysigt o va lediga tillsammans! Njuuut!

Kram!

2008-12-19 @ 14:34:11
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0