Nymålat och nyklippt hår :)

 

Efter jobbet hade jag tid hos Pia för att fixa mitt hår :), fick presentkort till en del utav summan av Cillis när jag fyllde år.
Först färgade hon av mitt hår, sedan färgades det i en färg som är något så när lik min egen men som ändå har liiiite glans så jag ska slippa färga så mkt när bäbis kommer, och sedan klippte jag upp det lite.
Det ser vääääldigt rött ut på bilden, men det är mer åt det ljusbruna hållet, jag är nöjd :]

Anyway, min första arbetsdag gick bra, synd bara att jag har såååå ont i ryggen.

Sebbis första dagis dag gick super bra, han hade haft jättekul och hade även fått leka med sin favorit- Albin :]

Tobbes dag hade oxå gått bra om någon undrade :p

Nu ska jag ägna mig åt min största last här i livet, speciellt när jag är gravid:

 Gooodiiiiis :]

Tobbe tycker att jag göder honom när jag är gravid, men vaddå det är väl inte så farligt att vara lite sympatigravid ;p

Kommentarer
Postat av: IdaB

Känner igen de där med att sympati äta!

Karln har gått upp bra mycket mer än vad jag gjort under graviditeterna fniss Nu gick ju inte jag upp så mycket (5kg med Theo o 11kg med Tindra) Men jag gick ju ner mitt inom några v efter förlossningarna medans hans kilon sitter fast ;P

2008-08-11 @ 20:53:16
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Cilla

Åh vad snygg du är i håret! :) Det är sååå kul att läsa din blogg och att du skriver så ofta och sätter in så fina bilder, bara så du vet! ;) Saknar er där hemma! Puss och kram

2008-08-12 @ 03:51:41
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0