Matilda Olsson är inte på kontoret och kommer inte besvara ditt mail förrän 2010-01-04

Det meddelandet kommer den som skriver mail till min jobb adres få till svar :)
2010-01-04, det känns som sjukt lång tid, men jag vet hur fort det kommer gå, kommer knappt hinna blinka innan ärtan är dagis redo, precis som med Sebbisen.

Min sista arbetsdag gick väldigt fort, men när jag stängde datorn för dagen så kändes det så skönt.
Skönt att få lämna det kaos och den stress som råder där och bara få ägna sig åt sin underbara familj.

E&C, kommer sakna er mest!!!!!!!!!!!!!!!!

I helgen ska vi ut o köpa en ståbräda till vagnen samt en ny bilbarnstol till Sebbis som de hade en deal på just nu.
Förhoppningsvis ska vi väl oxå hämta babyskyddet samt korgen som mini ska sova i, som finns ute i Fagervik.

Ohhhh lord, kan inte förstå att jag nu ska vara mammaledig igen :] Nu är det bara att vänta o vänta på att ärtis ska komma till oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0