.:Marknad:.

Idag har vi varit på Selånger marknad heeeela dagen.
Åkte dit till ca 13.00 och åkte därifrån ca 19.00, pust. Mina fötter och min rygg är ganska trötta nu.

Först gick vi nästan ett helt varv, sedan träffade vi Mano,Stefan och Carro. Vi gick o fikade, sedan blev det karusell åkning.
Dagens höjd punkt för Sebbisen ;), tur C var med som fick plats tillsammans med Sebbis i karusellerna.
Han fick åka 3 stycken, och sedan tjatade han inte ens om mera :) Men kul hade han.

Sedan gick vi en sväng till, Sebbis fick lite godis av C (som han tjatat om sedan vi kom dit hihi) och sedan gick vi o åt middag.
Jag åt Langos och T och S åt kycklingwok.
Efter det så var jag jätte trött. speciellt min rygg, så vi bestämde oss för att runda av.
Vi gick o handlade det vi skulle samt att Sebbe fick sin efterlängtade ballong, och sedan begav vi oss hemåt.
Även fast vi inte köpte så mkt bara lite små saker, så rann ändå pengarna iväg.

*T-shirt till Sebbis
*Munk jacka till Sebbis
*Tomte örhängen till mig
* 14 par strumpor ( 14 för 100 kr)
* Enrisrökta korvar
*Middag
*Karusellåkning
*En ballong till Sebbis
* Tyg märken till Sebbis jeans jacka
*Marknads nougat
*Samisk glödkaka
* Kopia av Tobbes bilnyckel

Hittade en suuuuperfiiiin sovpåse till ärtan, men eftersom vi inte vet om det är en pojke eller flicka så kunde vi inte köpa någon,ville ha en rosa eller en grön, men men får leta vidare när han/hon kommit istället.
Vill ha en sov/åkpåse att han i vagnen, det hade vi inte med Sebbis och det saknade jag.

Även så måste jag bara lägga in en åsikt, som kanske är något äcklig men jag bara måste.
Varför väljer jag ALLTID fel toalett/bajamaja??!!
Jämt när jag ska gå på offentliga toaletter speciellt bajamajor så har alltid personen innan mej bajsat!!!!
Ohhhh det är så vidrigt, det ligger längst längst upp också, men man kan ju inte byta toalett för då tror väl nästa att det är jag som varit ett äckel. Varför har jag alltid den oturen? Bläääääääääääääääääääääääääää!

Well... nu ska vi  väl kolla på Mordkommissionen, har blivit beroende, det är sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0