Hurra hurra!!

Älskade lilla Sebbisen har äntligen gjort sin riktiga pott premiär :]
Tidigare har han bara suttit där utan att det hänt något, men idag gjorde han både det lilla och det stora på en gång :] *Stolt*
Hemma hos farmor dessutom, i den nya pottan de inhandlat ;)

Igår var vi hos C, hon bjöd på mumsig middag med en massa vitlök, sedan super goda bullar o socker kaka.
Jag var proppmätt hela kvällen, och fick knappt i mig min lunch idag då jag fortfarande var mätt :]
Sebbis blev lite skrämd, C busade så mkt med honom att han tillslut började gråta.
Frågade honom imorse:
- Blev du rädd för C igår?
- Jaaaa, hon busa, jag grina

haha min lilla älskling.
Han är så underbar, det första han sa imorse när han vaknade var
- Mamma inte ont i ryggen idag? Då kan du bära mig. Och så smekte han mig över ryggen.
Åhhh han är så underbar!!!! *Kärleeek*

Förövrigt så har jag ont överallt, undra om man kan känna sig mer gravid än såhär :p
Har såååå ont i ischias så jag vet inte vart jag ska ta vägen, mina fötter har de senaste dagarna svällt till två enorma elefantfötter, och ikväll har jag såna sammandragningar att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Kommer säkert gå över tiden två veckor, då kommer jag få ha såhär ont i 6 veckor tll...
Men det är det värt 100000000000000000000000000 gånger om när man får se resultatet :]

Kommentarer
Postat av: monica

Roligt med elefantfötter, som du vet, en elefant glömmer aldrig ( fråga Sebastian ). Du är JÄTTEDUKTIG. Du är duktig som jobbar. Hoppas du o lillis orkar komma till speckis till helgen. KRAMIZAR

2008-08-14 @ 21:23:11
Postat av: monica

För trött (skyller på det) att jag inte stavar rätt. SORRY

2008-08-14 @ 21:27:44
Postat av: Cilla

Stackare, verkar som det e jobbigt och ont! Men snart kommer lilla tjejen! (Eftersom jag vet att det e en tjej ;) Och vad jag onskar jag fick vara dar hos er, med Sebbisen, den lilla gospojken! Puss

2008-08-15 @ 11:42:47
Postat av: Jeanette

Han är verkligen härlig er Sebbe. Han är så öppen och hejar alltid och byter några ord ute på gården. Han är dessutom väldigt duktig på att sätta ord på sina känslor och det är inte vanligt när man är så liten, ni har verkligen en son att vara stolt över!



Jättekul att få se dig och din fina mage "live" i morse. Hoppas för din skull att du slipper gå över tiden.



Kram!

2008-08-15 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0