.:Drakbåtarna:.

Idag har det varit en lång lång dag.
Vi åkte ner till halv tolv för att se Jennys första race i drakbåts festivalen, och vi var inte hemma förrän 19.40, pust.
Det var en mysig dag, med en massa folk, ballonger, båtar, karusell åkning och vi avslutade kvällen med att följa med mamma,Lee,Ingemar,Evis,Jens,Evve,Kicki,Kent,Fanny,Malin & Kenneth på Norrlands källaren för att äta en god middag.
Min söta lilla mamma bjöd oss, det var mumsigt och trevligt.
Om ni som var med tyckte att jag verkade lite otrevlig av mig på slutet, så berodde det bara på att jag inte har mått så bra idag.
Jag har aldrig haft så ont i ryggen som jag haft idag, det värker så det känns som jag ska gå av.
När jag kom hem orkade jag inte hålla tårarna tillbaka längre, det gör så ont så mina tårar kommer.
Och vad kan man göra? Ingenting. Önskar min pappa var här så han kunde massera mig, han är världsbäst på massage.

Men men det var en mysig dag ändå. vad kan man göra mer än att bita ihop?

   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oooooh, I´m so SEXY! ;) Hoppas din rygg mår bättre o att du nu jobbar LUGNT de sista veckorna.. Kram

2008-08-11 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0