Cookies

Ikväll har jag bakat lite cookies! Har inte smakat på dem ännu, men det luktar yummie här :]

Jobbet idag har varit okej, men mina fötter är nu som ballonger, längtar verkligen tills på fredag då det är min sista dag.
Men samtidigt kommer jag sakna mina workmates väldigt mkt.

Nu har vi precis betalat våra räkningar, samt min restskatt :[ Kanske det tråkigaste på månaden.

Anyway, glömde skriva att jag ringde försäkringskassan igår, och det har verkligen gett resultat.
Blanketten om mini skulle komma inom sju dagar, och nu när jag kollade mitt konto kommer mina pengar för Sebbis som jag väntat på. Så det är ju positivt iallafall...

Well... nu ska vi se på film :]

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja tänk att du ska vara ledig så länge!! Tänk att bäbisen kan komma vilken sekund som helst!!!!!!! Snälla säg åt den att vänta lite. Puss

2008-08-27 @ 22:19:15
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0