Ugly mama clothes

Det gick jättebra för hjärtat att sova i nya sängen igår, när han vaknade på natten satt han snällt kvar i sängen o ropade på oss :] Tror han gillade att det var mycket plats i sängen, för jag blev tvungen att väcka honom imorse (det är ovanligt!) samt att han låg tvärs över sängen, hihi lill älsklingen.

Ikväll har vi varit ner i källaren för att hämta mina mamma kläder, men den tröjan jag verkligen gick ner för att hitta fanns inte där. Alla andra mamma kläder låg på samma plats, men självklart inte den finaste tröjan :[ Så vi fick ge upp utan att hitta den, tråkigt... Ingenting var särskilt fint, ja ett linne var väl okej, men hur kunde jag använda de fula byxorna när jag väntade Sebbe?
Måste ut o handla snygga jeans från polarn o pyret, för bara för att jag är gravid vill jag inte vara fult klädd.
Och du Jenny jag har slängt den rosa tröjan som du hatade när jag var med Sebbe, den slängde jag när du sa åt mig det alldeles när jag fött Sebbis, så oroa dig inte ;p

Mötet angående semestrarna idag gav ingenting, vi fick inte reda på om vi fick våra önskade semestrar. Men vi fick reda på att åtminstone en utav oss som vill ha sen semester måste flytta på vår semester. Då vi bara är 3 st som jobbar v 30 och 31. Vilket suger ganska rejält eftersom det är mitt i den period som jag vill ha. Ärligt talat så blev hela min dag förstörd när Can frågade mig om jag kunde ändra min semester. suck, jag vill verkligen inte, jag har ALDRIG haft en riktig semester, utan har snällt ställt upp och jobbat alla de somrarna som jag jobbade som vikare på Folksam, dvs sedan 2003! Nu såg jag verkligen fram emot min första riktiga semester... men jag vet ju som sagt inte ännu hur det kommer bli, men jag hoppas att jag får min semester, annars kommer jag bli väldigt ledsen och deprimerad känns det som :[

Well well,,, imorgon är det iaf UL, längtar :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeeej.. Är Barbapappa-tröjan borta?! ;p Jag får se till att köpa en beige, tight undertröja till Benjamin Syrsa-koftan jag tänkte ge dig på din 24årsdag ;)

2008-04-16 @ 07:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0