Målat håret :]

Idag efter jobbet har jag varit till frissan och toppat håret (blev väääldigt kort, men det var slitet :/), färgat och slingat det i en mörkbrun, men guldröda slingor i. Jag blev väääldigt nöjd :]



Syns inte så bra på bilden, men jag är iallafall nöjd, för en gångs skull :p

Har nyss betalat räkningarna, eller har jag det? När jag knappat in alla jobbiga ocr nummer, signerat allting och jag var klar så skulle jag kolla mitt saldo, då syns det inte att det dragits en enda krona. Så nu måste jag gå o vara nervös tills imorgon, då jag kan se om det verkligen gick iväg några pengar, eller om jag måste göra om allting igen. Konstigt, känns olustigt :[

Kommentarer
Postat av: Maricel

vart jättefint med håret :)

2008-04-29 @ 09:34:46
URL: http://mariceleriksson.blogg.se
Postat av: Cilla

Fint gumman! Ser lite dyrt ut dock... själv måste jag färga håret hemma själv! Suck.... Kram

2008-04-29 @ 18:27:07
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0