Getting better...

Ja vi börjar redan bli liite bättre, skönt.
Sebbis har inte kräkts men han har gjort någonting annat iofs bara en gång i dag men det syns på det att han inte är riktigt frisk, samt att han mest bara vill leka en stund o sedan vila.

Jag har inte behövt gått någonting idag, men det känns som någon sticker en kniv i min mage lite då o då och vrider om, speciellt om jag äter eller dricker någonting. Men jag hoppas skulle nog kunna jobba imorgon, frågan är bara om S orkar med dagis, vi får se hur han mår ikväll.

Igår kväll var han helt utslagen och somnade i min famn.

image636

Vad tiden går fort, kollade på lite gamla kort från ca 2 år sedan, då såg han ut såhär när han sov i soffan med en kudde som en madrass :) *Kärlek*



Nu sitter han o kollar på laban och skrattar så hjärtligt, han är underbar min lilla älskling, mammas skatt :)



Och ärtan har gjort sig tillkänna några gånger idag oxå såklart, det är en aktiv liten kille eller tjej som bor där inne i min mage, precis som sin storebror :]

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att ni börjar må bättre. Magsjuka är en pina. Kan tala om att det är endast fem barn på Sebbes avdelning idag, resten har magsjuka så det går en liten "epedemi" där nu. Vore jag er skulle jag hålla honom hemma en dag till för att vara säker på att det inte tar om. Krya på er!

2008-04-09 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0