...

Idag har vi varit ute i Njurunda o ätit middag och fikat för att fira min lilla farmor som fyllde 84 år i fredags.

Sedan har vi hämtat hem Sebbis växa säng som stått hemma hos mormor, så nu är det snart dags att byta till den, känns som han kommer bli så stor när han byter säng.

Imorse kom äntligen min mamma hem från Israel, så nu behöver jag inte ha ont i magen längre, för nu vet jag att hon är hemma i säkerhet :)

Imorgon är det måndag igen, känns lite drygt att gå till jobbet då jag och hjärtat varit hemma i en vecka nu, men på Tisdag kommer även domen, när min semester kommer infalla, med min tur kommer jag säkert få tidig semester, men då vet jag inte ens om jag behöver ha den. Då kanske det är lika bra att gå hem på mamma ledighet i mitten av juli.... well well får se hur det går.

Nu ska jag fortsätta kolla på Erik o Mackan, sjukt roligt program :p

Men först ska jag lägga in en bild på älsklingen, och hans nya ursnygga shorts :]



Kommentarer
Postat av: monica

LILLA Sebastian är redan STOR. Ser fram emot september då LILLA/E syskon kommer. Fin dag idag, go middag massa Sebbekramizar. Roligt för mej att få träffa SEBASTIANS O DIN, TILDAS, Mormor. Stort TACK.

2008-04-13 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0