You know that feeling?

Den känslan som man får i magen när man misstänker att någonting hemskt har hänt?
Känslan man får i magen när man får besked om att någon du älskat avlidit, eller råkat ut för en olycka.
Det är nog bland den värsta känslan man kan känna.

Den känslan har jag även känt idag.
Min kollega H kom inte till jobbet imorse, vi ringde henne, smsade henne och ringde till hennes mamma.
Men vi fick inget svar.
Tillslut fick FCJO och jag låna FLSJs bil, för att åka hem till H och kolla vad som hänt.
När vi gick i trappan upp till H väntade jag mig det värsta.
Vi knackade och plingade på, drog i handtaget och kollade i brevinkastet...
Tillslut öppnade en nåååågot sömndrucken H.
Hon förstod ingenting, hon hade nämligen bara sovit över.

Men den känslan jag fick innan jag visste att hon mådde bra, det var precis den där obehags känslan.
Den känslan, att nu kommer ingenting bli som förr.

Men när hon öppnade dörren försvann den kvickt, då jag såg hennes söta lilla ansikte och hörde hennes röst.
H, skräm mig inte sådär, aldrig någonsin igen.
*Looooove*

Kommentarer
Postat av: Carin

gud vad du är diskret. känner mig som värsta spionen..... men vi gör väl inte om det. nästa gång ringer vi polisen direkt så händer det nog inte igen..... hihihi

2007-09-06 @ 15:00:44
Postat av: Hannah Patricia

Hahhaha Förlåt förlåt.!
Jag älskar er två =)

2007-09-07 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0