Taaktor.

Varje dag poppar det små nya söta ord ur min älskade sons lilla mun :)
Idag när vi satt o läste hans favvo pekbok, pekade han på traktorn, och utbrast ; Taaktor.

image227


Åhhh han är så underbar min lilla Sebastian, det är så fantastiskt att se honom utvecklas, varje dag lär han sig något nytt.

 Min lilla coooling :]

Och han är så nyfiken på allting, han är sååååååååå fantastisk!

 Att hjälpa pappa är alltid roligt :]

 I ett försök att få ett fint kort på mig och älsklingen...

... så fick han tag i mitt örhänge, aj aj aj...

Jag kan verkligen inte minnas hur mitt liv var innan vi fick Sebastian. Han är verkligen meningen till att jag finns, han är min skatt. Min ögonsten, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0