London...

...den staden är verkligen en favorit stad.

Den rymmer så mycket olika minnen, med många olika personer.


Staden har verkligen allting.

Den har puls, shopping, god mat, världens bästa nattklubb "Redback Tavern" och sedan så bor ju min älskade syster också där.


Jag minns en vår då jag var där och hälsade på min syster och mina kompisar som då bodde där.

Vi åkte till Primrose Hill, och åt en underbar picknick. Det var vår, och hela livet var alldeles underbart.

Vi hade utsikt över hela staden, det var helt oslagbart. I'll never forget that day.


Jag minns även sommarveckan då jag just fyllt 15, då C sade upp sig från jobbet för att kunna spendera en vecka med mig.

Det var då som jag blev kär i London.

Vi fick ringa hem till mamma och be henne sätta in pengar på vårt konto för att ha råd att äta :]

Vi åkte till Brighton och där gav vi varandra löftet, det som vi aldrig någonsin kommer bryta, no matter what!

När jag sedan skulle åka hem, så gick hjulen på väskan sönder, och C sade som alltid; vi hinner, det är lugnt, varför är du så stressad?

Ni kan ju gissa vad det slutade med...att jag rusade som sista person in på planet, precis i sista sekund.

Kul, första gången man flög alldeles själv, men nu i efterhand är det ju bara roligt, men just då var det inte det. hahahahha.


Nu är det nästan 2 år sedan jag besökte staden senast, då låg min lilla älskling i min mage.

Men nu är det äntligen dax igen, om 2 veckor åker jag, mamma och min moster dit på en tjej weekend. Jag längtar!!!!

Det ska bli så otroligt roligt, då ska jag besöka min favorit gata Carnaby street och äta marinerade oliver på favvo restaurangen Cafe Uno.



image239


Ohhhh, I can't wait.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Igår beställde även jag en London-resa.. Jag, Haggan o Sigrid åker dit 2:a advent (6/9-12) Härligt med Lånndånn :)

2007-09-12 @ 15:39:40
Postat av: Jenny.. igen..

Blev fel tecken där.. 6-9/12 ska det vara ;p

2007-09-12 @ 15:40:43
Postat av: Moster Malin

Bara så att du vet Mattis! Vi kommer inte att äta alls överhuvudtaget...inte efter det jag nu upplever! Så ät du innan vi far;)

2007-09-13 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0