Leaving on a jet plane.

Imorgon åker min kära C hem igen.
Det är alltid så intensivt och kort när hon är hemma.
Önskar att hon kunde vara hemma oftare, att man bara kunde ringa och säga; Tjena, kan jag komma över på en fika?

Men så är det inte.
Vi lever två totalt olika liv, varandras motsatser.
Hon reser, festar och upplever världen.
Jag lever ett tryggt och underbart familjeliv, hemma i den stad jag föddes i, och den stad jag också kommer avsluta mitt liv i.
Vi är verkligen varandras motsatser, men ändå har vi så mycket gemensamt.
Vi har alltid så roligt tillsammans, vi kan skratta tills vi gråter.
Det är konstigt, att två så olika personer, ändå kan vara så lika.

Min Pillo Poo, glöm inte Brighton. No matter what!!!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Dont worry pillo, jag glömmer ALDRIG Brighton! Så det så! Puss. Saknar er redan!

2007-09-03 @ 23:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0