Kräft-skiva.



image217

Idag har vi varit på den årliga kräft-skivan hos min lilla farmor.
Mycket gott med kräftor, love it. Men man blir ju inte direkt särskilt mätt ;)

 Sebbis fick en burk kalops, och jag tror att han blev betydligt mer mätt än oss :) haha

    

Tog en massa bilder, men på nåt sätt har varken gullis farmor eller Monica fastnat på någon bild.

Förmiddagen spenderades med morsis o Cillis på stan, shoppade tyvärr en suuuuper fin tunika.
Jag kan verkligen inte behärska mig längre. Det är så himla fint mode just nu, det finns såååå mycket fint på varenda affär. Och ändå höll jag mig ifrån Zara idag, annars hade det kunnat sluta illa.
Undrar hur det kommer bli i London....?!
Tillsammans med min ännu mera shopping-galna moster Malin, så kan det nog sluta riktigt illa.... ;]

Nu ska vi kolla på en film, och dricka ett glas vitt vin, min nyklippta snygga älskling och jag.

Kommentarer
Postat av: Friday

mmm, men som du vet så är jag juh van.. *usch*

2007-09-01 @ 21:38:25
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0