Upptakt och tåg

Igår var jag då på Upptakt i Östanskär med jobbet.
En riktigt lyckad dag samt kväll.
Först en utsökt lunch, sedan trekamp med crosscart,skytte och ringkastning, som mitt lag även vann öööööverlägset :]
Sedan konferens, en super nice middag och på kvällen badade vi bubbelbad och hade det suuuuuper kul.
Det kommer fram så mycket olika sidor hos kollegorna när man umgås på en annan nivå än den som råder på kontoret.

Idag när jag kom hem från jobbet sprang Sebbis mot mig skrattandes, jag hade saknat honom sååå mycket!
Vi åkte sedan ut på Birsta och åt, och skulle gå en sväng, men upptäckte att vi glömt vagnen, inte så smart.
När vi satt i foodcourten och åt så satt det en gravt handikappad och utvecklingsstörd kvinna bakom Sebbis.
Han satt bara och stirrade på henne hela tiden, gick knappt att få honom att äta. Vad gör man en sån gång?
Det känns rätt pinsamt, men samtidigt så är han ju bara en liten kille...

Vi inhandlade lite nya delar till hans tågset oxå, det är hans nya favvo leksak :]


image317

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0