Time goes by...

Shiiit vad tiden flyger iväg, nu är det Söndag igen.
Har haft en skön helg, har letat stövlar som en galning men inte hittat några, blir tooookig.
Har även inhandlat vitaminer för mitt hår, när jag skulle dricka dem imorse höll jag på att spy, det var bland det äckligaste jag druckit, urk:::::

Igår var Olle-bull här och hälsade på, det var en överraskning, och det var jätte trevligt, det är inte så ofta någon hälsar på oss nämligen.

Idag har vi varit hos C på kalas, mycket folk och mycket mat, trevligt :]

Nu sitter vi här framför teven, det är alltså Söndag, och ännu en vecka av våra liv har bara försvunnit, kan någon säga mig var tiden tar vägen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, ni måste ha shoppat rejält eftersom jag hört folk sett er på stan i lördags o på Birsta både lördag o söndag..? :p

2007-10-29 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0