Nils

Idag har Nils namnsdag.
Min farfar hette Nils, min pappa heter Nils i andranamn och min älskade son heter också Nils i andranamn.
Han är så söt min lilla älskling, hans farmor,bonus farfar, farbror, faster och Keso var här. (fast Keso vågade inte komma förrän jag gett mig iväg på en promenad.)
"Moster" Jenny kom oxå förbi med en liten nalle innan hon och jag gick ut och gick.
Han är verkligen älskad utav alla min lilla kille, han är så speciell.

Som skrivet så var jag och Jenny ut o gick en sväng i höstrusket, det blåste typ storm och var ganska kallt.
Men som alltid är det super trevligt på våra prommisar, vi pratar en massa strunt och dessutom får vi motion på samma gång :]
Jag minns när jag var hög-gravid, jag hade gått 4 dagar över tiden, och jag var så less på att vara som en elefant.
Jag ville bara träffa lilla pyret, men han ville inte komma riktigt ännu.
Då bestämde vi oss för att ta en promenad runt sidsjön, tror vi gick två varv faktiskt, eller gick och gickm jag vaggade snarare fram på mina uppsvällda fötter och i min rosa hemska tröja haha :]
Men det gav ju resultat, redan morgonen efter började mina värkar, och två dagar senare tittade min älskling ut.

Nej mina vänner, nu är det CSI, veckans höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Friday

mmm, jag sparar oxå! lite eftersom jag inte har nån bra frisör.. utan blir missnöjd jämt. Det är fiint med långt! *längtar*

2007-10-09 @ 15:41:30
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0