Mjuk.

Ibland kan man fundera på hur människor kan vara så olika varandra.
Hur otroligt mjuka vissa är och andra är sträva.

Sebbis är den mjukaste som finns. Speciellt när han har badat, då vill man bara klämma,krama och nästan äta upp honom.

Jag minns när Jenny träffade Sebbis för första gången, han var inte ens 2 dagar gammal och han var såååå otroligt mjuk, då sa hon en sak som jag aldrig någonsin kommer glömma, som verkligen sammanfattar hur underbart mjuk och len han var och fortfarande är.

"Åhhh Bulis är så mjuk så att man inte ens känner att man tar på honom"

image311



image313

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men mjukisen! Jag kan riktigt känna hur mjuk hans hud är, när jag ser korten. Vilken liten öl-mage han har fått också! ;) Puss och kram

2007-10-24 @ 00:52:18
Postat av: Jenny

Ja.. Bulis har verkligen varit en härlig kille redan från start! :)

2007-10-24 @ 09:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0