Make my day

Lika så som jag skrev igår, att en så liiiten sak verkligen kan förstöra din dag, så kan oxå väldigt små saker verkligen förgylla heeeela dagen.
Det kan vara en blick, ett leende, ett litet mail, ett telefonsamtal från en nöjd kund, en klapp på axeln eller bara ett underbart skratt.
Det är sådant som får dagen att flyta förbi lite snabbare. Och som verkligen kan få mig att sitta och småle för mig själv hela dagen.

Den mest perfekta starten på dagen är en morgon-glad T, och en underbar liten Sebbis som säger "miiiin mamma" alldeles innan jag får en puss och en kram då jag lämnar honom på dagis.

Det är verkligen de små sakerna i livet som gör det värt att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0