London.

 Nu är jag tillbaka från min helg i London.
Det har varit en super mysig och trevlig helg med shopping, god mat&dryck samt underbart sällskap.
Har skrattat väldigt mycket, speciellt åt min mosters sadistiska humor :]

London är verkligen min favorit stad, den rymmer verkligen allting. Jag blir alltid glad och fylld med lycka när jag kommer dit.
Men det var inte riktigt samma sak denna gång som de andra gångerna jag besökt London.
Nu hade jag ont i hjärtat hela tiden, jag längtade så mycket efter min underbara son!
Igår när jag kom hem gick jag in till hans rum och tittade på honom, jag rörde hans lilla kind och tårarna rann ner för mina kinder. Åhhhh jag hade saknat honom så mycket. Det är verkligen underbart att vara hemma igen hos mina fina killar, men... jag har ändå haft en underbar helg med mycket skratt.
Det var väldigt fascinerande att se moster Malins otroliga shopping crave, mamma och Malin spenderade en hel dag på primark, för att sedan återvända både på fredagen och lördagen, tillslut blev jag och Cilla så trött att vi gick och tog en drink på en pub ;) haha.

Ja det har varit toppen kul, men ändå var det underbart att komma hem till min fina lilla Sebbis, min ögonsten!

     
     

     image284

image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0