Destroyer

Tänk vad mycket en liiiten förändring verkligen kan förstöra din dag.
Varje morgon då jag går ner till jobbet brukar jag lyssna på musik i min mobil, det får mig på bra humör, det får mig att gå i lagom takt, ja det är helt enkelt en bra start på dagen.
Men igår och imorse kunde jag inye lyssna på min musik... mitt handsfree har nämligen lagt av att fungera, även så går det inte ens att ladda telefonen... blir så less...

Ikväll har vi tagit det lugnt, lagat en god middag, grejat och S o T har även badat, mina mysisar!

Sebbis har börjat blivit så rolig, han leker och skojar, han är helt underbar!!!


 Go nacken på min älskling!!!



Kommentarer
Postat av: Cilla

Lill bubben! Vad fin han är! Härligt att du har det bra. Själv har vi precis kommit hem från Sydafrika och safari! Kramisar

2007-11-01 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0