Combat!

Ikväll har jag äntligen tagit tag i mig själv och släpat mig till Combaten, var nog en månad sedan jag tränade sist.
Det var verkligen skönt att få slå av sig lite aggressioner, och man rensar sina tankar så bra under ett combat pass.
Det värsta med träningen är att kvällarna försvinner, hann knappt vara med skatten i en timme innan han blev tvungen att gå till sängs.
När jag kom hem sprang han mot mig i dörren och gav mej en stoooor kram och en blööööt puss :]

Enligt Tobbe så har Sebbis fått 2 bästisar på dagis, det är han och två andra killar som är "gänget" hihi.
De gör allting tillsammans, och tydligen då en blir grinig så blir alla griniga. Såååå gulligt!

Nu ska jag kolla på hemnet om det kommit in några mer hus, och sedan är det dax för CSI!!!!

Kommentarer
Postat av: Carin

men skönt var det.... i alla fall nu efter ett bad! Kram o God natt! Ses i morgon

2007-10-22 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0