Signed!!!! :)

Nu har jag äntligen skrivit på mitt anställningspapper! Jag är nu fast anställd på FOLKSAM :]
Känns underbart att äntligen få det på papper, nu är det på riktigt, och ingen dröm längre. Wihoooo!
Jag har kämpat så sååå hårt och så sååå länge för att komma hit, 35 månader har jag sammanlagt jobbat som vikarie på mitt jobb. Ett tag såg det verkligen mörkt ut, men allt mitt slit har tagit mig ända hit.
Men bara för att jag är fast anställd så kommer jag ju inte sluta att jobba hårt, jag har fortfarande mina mål och jag är fortfarande samma person.
Skillnaden är att nu är jag inte längre betydelselös, nu är jag verkligen anställd. Nu får jag vara en i gänget :]

Idag var även jag och min underbara vän C på stan och shoppade lite, jag köpte två (!) par skor. Ett par till julfesten och ett par som jag trånat efter hela hösten.

 <---Julfest

  <---Snyggo stövlarna

Kommentarer
Postat av: Carin

men du skulle ju mörka...........

2007-11-29 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0