Mucho news.

Måndag igen, en ny vecka.
Imorse fick hjärtat ha sin nya overall på sig, han hade liite problem med att ta sig fram med den på, men han var gudomligt söt i den.

Ikväll har jag C och J varit och slagits igen, det är så himla skönt att slå av sig alla agressioner som samlas under en dag av kaos på vår arbetsplats.
Det är så mycket nytt nu på jobbet så jag känner mig alldeles snurrig. Nya villkor på alla försäkringar och nytt fax/mail system.
Det har inte varit särskilt mycket alls som förändrats på mitt jobb sedan jag började där, men nu kommer ALLTING på en gång istället, det blir för mycket att ta in. Känner mig helt slut.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, för att sedan bege mig i säng, och förhoppningsvis får jag sova inatt. Kunde inte alls sova igår, somnade 03.30 pust....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0