Min lilla spindelman :)

I eftermiddag har vi varit på BVC med min lilla älskling för att testa om han skulle fått diabetes.
Men testet var negativt, det visade inget socker, inga vita blodkroppar och inga bakterier, precis som jag trodde :]
Han är så duktig och underbar min lilla älskling.

Imorse klädde jag på honom ett par mjukisbyxor med Spindelmannen på, och efter ca 2 sekunder pekade han och sa "Spindelmannen" och log sitt största leende. Han är så otroligt DUKTIG på att prata, nya ord och meningar varje dag!

Sitter nu och tittar på Em kvalet.... första målet kom efter 36 sekunder, hoppas på flera:::::

image347

Kommentarer
Postat av: gissa vem,.....

antar att det var tobbe som lekte spindelmannen..........

2007-11-22 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0