Den som söker han finner...not

Det är verkligen så.
När man letar någonting så man håller på att bli galen, eller man är ute o shoppar en hel dag då man har pengar och har bestämt sig för att handla någonting, då hittar man ALDRIG och jag menar ALDRIG någonting. Det slår aldrig fel alltså.

Ikväll åkte vi ut på Ikea en sväng för att vi verkligen inte orkade laga mat (bad parents yes I know...suck).
Vi bestämde oss för att bara gå in en liten sväng på Birsta City oxå (hatar det töntiga namnet by the way).
Guess what??!! Jag hittade ÄNTLIGEN ett par snygga stövlar, och jag älskar dem, de är helt perfekta för mig :]



Vi gick sedan förbi MQ och jag sneglade på T och undrade om vi skulle gå in; Näääääe vi var ju där nyss, svarade han. Men jag kände ändå att jag ville gå in o kika... Guess what??!!
Det var jätte mkt som var på halva priset, av det jag kollat på hela hösten :]
Tydligen hade de sänkt priset på alla de varorna idag, så det var bara en lyckträff enligt kassörskan, lucky us!!!
Kan man ha sådan tur, det är verkligen inte likt oss, vi har alltid maximal otur, men inte idag :]]

T köpte en Peak t-shirt (oväntat...), jag köpte en ur snygg kjol/klänning och en top.

 

Sometimes you win sometimes you loose.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0